Zwroty i reklamacje
Zwrot: Masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Rękojmia dla firm wyłączona ( w zakresie dopuszczalnym przez prawo )
- Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
- Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
- jeśli zwracany towar przez konsumenta zostanie dostarczony w stanie zmienionym, zastrzegamy sobie prawo do wyceny wartości towaru przed zwrotem należności.
- w chwili rezygnacji z towaru, klient dostarcza we własnym zakresie. Realny koszt odesłania może być znacznie wyższy od podanych cen dostaw przy naszych ofertach. Ponadto, informujemy, iż nie każdy produkt ma możliwość odesłania jako zwykła paczka pocztowa.
-
Adres do zwrotu:Łukasz Sikorasycowska 9a46-100 Namysłówtel: 512 140 476
Masz prawo do zwrotu, kiedy kupujesz jako konsument, czyli:
a) jesteś kupującym, który nie prowadzi działalności gospodarczej
b) jesteś kupującym, który prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, a kupiony przedmiot nie wiąże się bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową
c) przy rezygnacji z produktu, realny koszt dostarczenia zwrotu towaru kurierem w rzeczywistości może być znacznie wyższy od kwot przedstawionych na naszych ofertach sprzedażowych.
>> Zajmujemy się sprzedażą detaliczną, hurtową oraz serwisem narzędzi <<
- podstawą do roszczeń gwarancyjnych jest list przewozowy lub ksero rachunku
- dysponujemy własnymi, wyspecjalizowanymi serwisami narzędziowymi. Wykonujemy naprawy gwarancyjne jak i pogwarancyjne.
- Posiadamy praktycznie wszystkie części zamienne do oferowanych przez nas produktów
- cały czas udoskonalamy swoje produkty w związku z tym, wraz z kolejnymi dostawami, wdrążamy co raz nowsze rozwiązania techniczne (otrzymany produkt może nieco różnić się detalami od przedmiotu przedstawionego na fotografiach)
- po stwierdzeniu wady fabrycznej produkt jest naprawiany, testowany i odsyłany na koszt naszego serwisu
- w razie jakichkolwiek wątpliwości, służymy fachowym doradztwem w zakresie narzędzi
Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru, Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym, ustawy o prawach konsumenta lub gwarancji.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres: sycowska 9a, 46-100 Namysłów.
WARUNKI GWARANCJI:
Okres gwarancji: Paragon - 2 lata gwarancji, F-vat 1 rok gwarancji.
Oddając sprzęt do naprawy, należy go wyczyścić, opisać występujące usterki, ksero dowodu zakupu, adres zwrotny oraz nr telefonu.
- Gwarant zobowiązuje się do usunięcia wad fabrycznych w ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego urządzenia (w razie konieczności importowania części zamiennych, czas naprawy urządzenia może ulec przedłużeniu-okres gwarancji wtedy zostaje wydłużony o czas pobytu urządzenia w serwisie)
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane niewłaściwą pracą urządzenia
- Gwarancja jest nieważna w przypadku ingerencji osób trzecich-dobrowolne rozkręcanie lub naprawianie urządzenia
- Gwarancja uznawana jest jedynie w przypadku stwierdzenia wad fabrycznych/montażowych
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania maszyny lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z przyczyn naturalnego zużycia się danych podzespołów na skutek nadmiernej eksploatacji
- Wadliwy przedmiot należy dostarczyć do serwisu lub punktu sprzedaży we własnym zakresie (osobiście / wysyłkowo). Po stwierdzeniu wad fabrycznych, towar jest naprawiany i odsyłany na koszt serwisu (E-zakupy). Przy zakupie stacjonarnym reklamacja jest wydawana w punkcie sprzedaży.
- Zabronione jest kontynuowanie pracy urządzeniem, które nie jest w pełni sprawne, lub wykazuje objawy nieprawidłowego funkcjonowania
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, ani też nie ogranicza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi
- Gwarancja nie jest udzielana na podzespoły eksploatacyjne m. in. : filtry, manometry, złączki, paski, korki, zawory, bezpieczniki przeciążeniowe, tarcze tnące, pompki wodne, kondensatory