Warunki współpracy

Chcesz poszerzyć swój asortyment ofertowy o wysoce-wydajne narzędzia z gamy KowaL Polska ?

Jeśli tak, zapraszamy do współpracy ! DOSTAWA GRATIS !

Złóż zamówienie na min 3 produkty o wartości łącznej od 8.000 zł brutto, by uzyskać rabat biznesowy:

 

  • dla zamówień do 10.000 zł brutto, rabat 10%
  • dla zamówień do 20.000 zł brutto, rabat 15%
  • dla zamówień do 30.000 zł brutto, rabat 18%
  •  >>>>  powyżej 30.000 zł brutto, rabat 20%

 

Podczas wyboru asortymentu i umieszczeniu go w koszyku, przy podsumowaniu transakcji (nad kwotą zbiorczą) zaznacz funkcję "Mam kupon rabatowy", następnie wpisz słowo rabat

Program automatycznie udzieli rabatu na podstawie kwoty łącznej, zgodnie z powyższymi progami.

WARUNKI GWARANCJI B2B

Okres gwarancji dla klienta końcowego: Paragon - 2 lata gwarancji, F-vat 1 rok gwarancji.

Oddając sprzęt do naprawy, należy go wyczyścić, opisać występujące usterki, ksero dowodu zakupu, adres zwrotny oraz nr telefonu. adres serwisu  KowaL Polska , ul. sycowska 9a , 46-100 Namysłów tel:504 235 616

  1. Gwarant zobowiązuje się do usunięcia wad fabrycznych w ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego urządzenia (w razie konieczności importowania części zamiennych, czas naprawy urządzenia może ulec przedłużeniu-okres gwarancji wtedy zostaje wydłużony o czas pobytu urządzenia w serwisie)
  2. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane niewłaściwą pracą urządzenia
  3. Gwarancja jest nieważna w przypadku ingerencji osób trzecich-dobrowolne rozkręcanie lub naprawianie urządzenia
  4. Gwarancja uznawana jest jedynie w przypadku stwierdzenia wad fabrycznych/montażowych
  5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania maszyny lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z przyczyn naturalnego zużycia się danych podzespołów na skutek nadmiernej eksploatacji
  6. Wadliwy przedmiot należy dostarczyć do serwisu lub punktu sprzedaży we własnym zakresie (osobiście / wysyłkowo). Po stwierdzeniu wad fabrycznych, towar jest naprawiany i odsyłany na koszt serwisu (E-zakupy). Przy zakupie stacjonarnym reklamacja jest wydawana w punkcie sprzedaży.
  7. Zabronione jest kontynuowanie pracy urządzeniem, które nie jest w pełni sprawne, lub wykazuje objawy nieprawidłowego funkcjonowania
  8. Gwarancja nie jest udzielana na podzespoły eksploatacyjne m. in. : filtry, manometry, złączki, paski, korki, zawory, bezpieczniki przeciążeniowe, tarcze tnące, pompki wodne, kondensatory

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl