Warunki współpracy
Chcesz poszerzyć swój asortyment ofertowy o wysoce-wydajne narzędzia z gamy KowaL Polska ?
Jeśli tak, zapraszamy do współpracy ! DOSTAWA GRATIS !
Złóż zamówienie na min 3 produkty o wartości łącznej od 8.000 zł brutto, by uzyskać rabat biznesowy:
- dla zamówień do 10.000 zł brutto, rabat 10%
- dla zamówień do 20.000 zł brutto, rabat 15%
- dla zamówień do 30.000 zł brutto, rabat 18%
- >>>> powyżej 30.000 zł brutto, rabat 20%
Podczas wyboru asortymentu i umieszczeniu go w koszyku, przy podsumowaniu transakcji (nad kwotą zbiorczą) zaznacz funkcję "Mam kupon rabatowy", następnie wpisz słowo rabat
Program automatycznie udzieli rabatu na podstawie kwoty łącznej, zgodnie z powyższymi progami.
WARUNKI GWARANCJI B2B
Okres gwarancji dla klienta końcowego: Paragon - 2 lata gwarancji, F-vat 1 rok gwarancji.
Oddając sprzęt do naprawy, należy go wyczyścić, opisać występujące usterki, ksero dowodu zakupu, adres zwrotny oraz nr telefonu. adres serwisu KowaL Polska , ul. sycowska 9a , 46-100 Namysłów tel:504 235 616
- Gwarant zobowiązuje się do usunięcia wad fabrycznych w ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego urządzenia (w razie konieczności importowania części zamiennych, czas naprawy urządzenia może ulec przedłużeniu-okres gwarancji wtedy zostaje wydłużony o czas pobytu urządzenia w serwisie)
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane niewłaściwą pracą urządzenia
- Gwarancja jest nieważna w przypadku ingerencji osób trzecich-dobrowolne rozkręcanie lub naprawianie urządzenia
- Gwarancja uznawana jest jedynie w przypadku stwierdzenia wad fabrycznych/montażowych
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania maszyny lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z przyczyn naturalnego zużycia się danych podzespołów na skutek nadmiernej eksploatacji
- Wadliwy przedmiot należy dostarczyć do serwisu lub punktu sprzedaży we własnym zakresie (osobiście / wysyłkowo). Po stwierdzeniu wad fabrycznych, towar jest naprawiany i odsyłany na koszt serwisu (E-zakupy). Przy zakupie stacjonarnym reklamacja jest wydawana w punkcie sprzedaży.
- Zabronione jest kontynuowanie pracy urządzeniem, które nie jest w pełni sprawne, lub wykazuje objawy nieprawidłowego funkcjonowania
- Gwarancja nie jest udzielana na podzespoły eksploatacyjne m. in. : filtry, manometry, złączki, paski, korki, zawory, bezpieczniki przeciążeniowe, tarcze tnące, pompki wodne, kondensatory